Incentives

INCENTIVES EN BELONINGSREIZEN

We helpen alle soorten zakelijke klanten, groot en klein en in verschillende sectoren. Van internet groothandel tot internationale telecom provider en alles ertussen met het organiseren van groepsreizen en/of incentives.


Een beloningsreis wordt vaak georganiseerd met een doel of na het behalen van een prestatie. Deze reis is dus vaak een onderdeel van een groter traject. Wij denken dan ook vaak mee op een breder terrein om te zorgen dat het effect of rendement van een incentive optimaal is. Immers men besteed (of investeert) een groot bedrag met als argument om hiermee doelen te bereiken. Onderstaand vindt u een aantal stappen die je (we) kunnen doorlopen om te komen tot het beste resultaat.

1: BEREIK!

Als eerste deel van het voortraject proberen we bij de aftrap of start van een incentive de doolgroep met de boogde gasten middels een wervelende start te informeren, maar nog meer te prikkelen om hun prestatie te gaan leveren.

2: BETROKKENHEID!

"Zonder (gezonde) strijd, geen overwinning"! Betrek en stimuleer de deelnemers om hun uiterse beste doen om de doelen te realiseren.

Maak hiervoor gebruik van verassende online en offline communicatie.

3: INFORMEER!

Enthousiastmeer en informeer de deelnemers bij aanvang mee in het gehele verhaal waarom het belangrijk is om deel te nemen. En zorg  gedurende het traject voor regelmatige terugkoppelingen met updates en tussenstanden. En maak deze SMART (Simpel, meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdsgebonden).

4: ACTIVATIE!

Door de doelgroep te inspireren met een duidelijk verhaal waarom dit belangrijk is, zorg je voor activatie en verbinding. Voorbeeld hiervan is dat je met storytelling niet alleen kennis kunt overdragen, maar daar ook betrokkenheid en verkopen mee stimuleert.

5: HET LIVE DEEL: DE BELONING 

Dit is het "eenvoudige" deel van het traject, want dit is onze verantwoordelijkheid. Met onze kennis en ervaring en de wensen en kennis van de klant, zorgen wij voor een perfecte reis binnen het gestelde budget.


Wij werken (bij voorkeur) met een open calculatie zodat de klant altijd de kosten inzichtelijk heeft, zonder verborgen marges. Onze tijdsbesteding en kosten worden hierin apart opgenomen. Dat is wel zo prettig.

6: DE NAZORG

Na het live moment is het belangrijk om de ervaring (experience) zo lang mogelijk vast te houden. Daarmee blijft de relatie langer op hetzelfde hoge niveau en dat zorgt voor waardering.


Voorbeeld: een fotoboek maken en opsturen 1-2 weken na terugkomst of een terugkom borrel / reunie te organiseren met een (bedrijfspresentatie). Maar zo zijn er meerdere oplossingen.

Share by: